reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adriána Moré

Adriána Moré

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  60x

Na ceste životom blúdiaca osôbka... Zoznam autorových rubrík:  Letom-svetomSúkromnéNezaradenéPoviedka I

reklama

Nezaradené

A čo je nevera?

Adriána Moré

A čo je nevera?

Včera som pri mojom pravidelnom prokrastinovaní pred skúškou otvorila známy slovenský lifestyle-ový časopis. Zaujal ma jeden článok o nevere.  Autorka článku uvažovala o tom, ako dnešná doba zmenila aj partnerské vzťahy, dôveru a pojem nevery. Kým v minulosti ste pri podozrení na neveru hľadali odtlačky rúžu na jeho košeli, tak teraz stačí v nepozorovanej chvíli dostať sa k neodhlásenému účtu a kliknúť na kolónku s prijatými správami.

  • 23. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 651x
  • 18
Legíny vaše každodenné...

Adriána Moré

Legíny vaše každodenné...

Ich história je staršia ako McDonald a ich pôvod v sebe nesie modrú krv aristokratov. Nosili ich už muži v rokoku, kto nemal biele legíno- pančuchy nebol „cool". Potom nasledovalo dlhé stáročia ticho, až nadišli 80.roky 20.storočia a objavili sa v Madonniných videoklipoch. Znovu ich nosili, tentoraz už však ženy (a nie muži), a tá, ktorá ich nemala, nebola „cool". Potom, sa znovu odmlčali, ale o 20 rokov nahlásili svoj návrat späť. A tu sa dostávame do prítomnosti...

  • 22. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 971x
  • 48
Uááá, cestujeme!

Adriána Moré

Uááá, cestujeme!

Uááá, cestujeme! Prekrikujú sa hlasy v mojej hlave. Nie, nie som žiadny schizofrenik. Zájazdy, dovolenky, spoznávanie nových miest mám veľmi rada. Najradšej nasávam atmosféru danej oblasti či mesta, pozorujem davy ľudí na rozvášnených uliciach. Samozrejme, dovolenku milujú všetci, mne stačia také dva týždne a potom, šup- šup, domov. Predsa som len domased- ale to bude iný príbeh... Vráťme sa k téme cestovania, ktoré má isté neuveriteľné nevýhody.

  • 17. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 725x
  • 0
Obdivujem študentov...

Adriána Moré

Obdivujem študentov...

Možno bude môj článok subjektívny, nakoľko aj ja patrím do skupiny občanov hlásiacich sa k stavu študentov. Často čítam príspevky, počúvam názory, aké to majú študenti ľahké. Cestujú za polovičné náklady, v banke neplatia poplatky, vstupenky majú tiež za polovicu, dokonca im vracajú aj dane po podaní daňového priznania. A to, som ešte nehovorila o rečiach ako je nám dobre, keďže do školy takmer nechodíme, spíme do obeda aj cez pracovné dni (nielen cez víkendy). A tí, ktorí bývajú na internátoch sa zúčastňujú pravidelných legendárnych chodbovíc. Niektoré fakty môžu byť pravdivé, ale...

  • 15. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 513x
  • 2
Život mamy...

Adriána Moré

Život mamy...

Štvrtok večer mal byť ako každý iný. Mama dnes opäť musela dokázať svoje schopnosti. Ono je to tak, že deti ostanú vždy deťmi, kým majú aspoň jedného z rodičov. Nezáleží, či máte 15, 35 alebo 45. Kým máte rodičov, ste ich dieťaťom.

  • 4. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 165x
  • 6
reklama
"Čím ľudia môžu byť šťastnejší, tým sú nešťastnejší"

Adriána Moré

"Čím ľudia môžu byť šťastnejší, tým sú nešťastnejší"

Autorom tohto jednoduchého, avšak pravdivého výroku je Paulo Coelho. Nie som fanúšikom jeho kníh, hoci jeho knihy nesú v sebe mnoho myšlienok na hlbšie premýšľanie. A väčšinou sa s jeho filozofickými úvahami zhodnem.

  • 25. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 546x
  • 12
Koľko predsavzatí na Nový rok dodržíš, toľkokrát si človekom...

Adriána Moré

Koľko predsavzatí na Nový rok dodržíš, toľkokrát si človekom...

Kamkoľvek v tieto posledné dni kliknem, všade nachádzam hlúpe články o predsavzatiach a ich dodržaní na Nový rok. Články pre ženy sľubujú štíhlosť, nájdenie partnera, zmenu celého života, a len pod jednou podmienkou, ak sa ich budeme snažiť dodržiavať. Články pre chlapov nasľubovali kúpu nového auta, technických hračiek, nájdenie partnerky, ktorá bude stáť za to, a tiež len pod jednou podmienkou- ak vytrvajú a svoje predsavzatie dodržia.

  • 30. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 621x
  • 1
Purpur et Solitudo...

Adriána Moré

Purpur et Solitudo...

Cestujem vlakom. Niekedy denne, niekedy len raz týždenne. A práve počas ciest vlakom, mi vždy učaruje premena dňa na noc, keď obloha stmavne do farby čučoriedok a postupne nebo tmavne a slnečného svetla niet. A keď vlak prechádza cez nejakú obec či mesto, vidím cez sklo postupne sa zapínajúce svetlá na ulici, v domoch, autách, v ľuďoch...

  • 22. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 630x
  • 3
Čítanie...

Adriána Moré

Čítanie...

Poznáte ten pocit, keď čítate knihu a každou jednou ubúdajúcou stránkou sa vynára obava z dočítania knihy?! Samozrejme, nie je to tak počas čítaní každej knihy. Deje sa to len pri niektorých, pri takých zvláštnych...

  • 22. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 809x
  • 4
Prečo sa muži obzerajú za ženami...

Adriána Moré

Prečo sa muži obzerajú za ženami...

Väčšina žien, ktoré poznám, tento fenomén už zažili. Dokonca, ho často zažívam aj ja. A túto vec poznám len z jednej stránky- z tej ženskej. Takže, dúfam, že mi niekto obzrejmí aj mužskú...Chlapi- diskusia je tu pre vás!

  • 16. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 235x
  • 12
reklama
Môj život s cigaretami...

Adriána Moré

Môj život s cigaretami...

Snažím sa rozpamätať, kedy sa to všetko začalo. Myslím, že na základnej škole. Zhruba ako 12-ročná šiestačka som prechádzala prvými príznakmi puberty. Prejavovalo sa to napríklad nakupovaním hlúpych (vtedy sa mi to tak nezdalo) babských časopisov

  • 30. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 914x
  • 19
Jedna lastovička leto nerobí...

Adriána Moré

Jedna lastovička leto nerobí...

O električkách, cestujúcich sa už na blog.sme popísalo mnoho. Čítala som o sťažnostiach, názoroch, o láske, neláske. Spoznania či strastiplné cestovanie v preplnených spojoch. Nuž, tentokrát mám jeden príbeh aj ja.

  • 18. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 497x
  • 4
Nakupovanie farieb alebo ako to chodí vo východnej metropole...

Adriána Moré

Nakupovanie farieb alebo ako to chodí vo východnej metropole...

Neznášam nepríjemných predajcov. Sama som v niekoľkých obchodoch brigádovala a doteraz brigádujem, a všade platilo: "Náš zákazník, náš pán!". Akokoľvek nepríjemný bol zákazník a akékoľvek neprijateľné požiadavky mal, vždy som sa mu snažila vyhovieť alebo aspoň slušne odpovedať a samozrejme s dobrým odôvodnením. Avšak, si myslím, že tentokrát budem musieť sama podať sťažnosť ako zákazník...

  • 12. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 618x
  • 4
Z úvah...

Adriána Moré

Z úvah...

Minule ma napadla jedna (pre mňa) zaujímavá vec- pokusy na zvieratách a organizácie, ktoré sa tým oháňajú. Aby ste si nemysleli, nie som žiadna tyranka a zvieratá (okrem hmyzu a hlodavcov a plazov) mám veľmi rada.

  • 8. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 981x
  • 2
Na úvod...

Adriána Moré

Na úvod...

Poznáte ten pocit, keď toho máte v hlave akoby na prasknutie?! Myšlienky priam praskajú vo švíkoch a bežne sa vám závitmi premieľa vyše tisícorakých myšlienok. Každá je iná a máte pocit, že každou jednou myšlienkou dokážete prinajmenšom divy hodné zázrakov. Zmeníte ľudstvo, urobíte krajším celý svet. Ja také myšlienky občas mávam.

  • 7. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 723x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu