reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adriána Moré

Adriána Moré

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  60x

Na ceste životom blúdiaca osôbka... Zoznam autorových rubrík:  Letom-svetomSúkromnéNezaradenéPoviedka I

reklama

Nezaradené

Knihapitulácia 2021

Adriána Moré

Knihapitulácia 2021

Verejne sa priznávam, že som knihomaniak a aj tento rok prinášam 10 tipov na knižné tipy, ktoré som v uplynulom

  • 17. dec 2021
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 325x
  • 0
Sexuálne obťažovanie: Na ten večer nezabudnem!

Adriána Moré

Sexuálne obťažovanie: Na ten večer nezabudnem!

Stalo sa to koncom júla, teplý letný podvečer v miestnom Tescu. Veselo som si vykračovala medzi zeleninou, tu som vložila do košíka cuketu, tam zase paradajky, keď mi pohľad spočinul o pár metrov ďalej smerom k

  • 31. okt 2021
  • Páči sa: 52x
  • Prečítané: 10 486x
  • 28
Tajný život pokojoviek

Adriána Moré

Tajný život pokojoviek

Peter Wohlleben pred rokmi vydal knihu Tajný život stromov, ktorá sa stala veľmi obľúbenou publikáciou pre čitateľov, ktorí sa chceli trošku priblížiť k prírode. Ja som si názov knihy veľmi voľne požičala pre popis ďalšieho kúsku

  • 16. aug 2021
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 425x
  • 0
DEKA knihy (alebo 11 najlepších kníh za rok 2019)

Adriána Moré

DEKA knihy (alebo 11 najlepších kníh za rok 2019)

Rok sa s rokom zišiel a nebolo by na škodu spísať opäť nejakú knižnú rekapituláciu roka 2019. Názov som si požičala z obľúbenej hudobnej relácie, ktorá týždeň čo týždeň sprostredkúvala na naše malé Slovensko najväčšie hity sveta.

  • 21. dec 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 535x
  • 0
(Moje) najlepšie knihy roka 2018

Adriána Moré

(Moje) najlepšie knihy roka 2018

​Aj tento rok som sa venovala svojmu obľúbenému koníčku a síce nie som ten najanalytickejší typ, ktorý by sa kamošil s číslami avšak toto si spočítať dokážem- 100 kníh za 2018 je pre mňa dôkazom, že by som mohla čo-to zhodnotiť.

  • 18. dec 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 992x
  • 14
reklama
Zápisky z HR Konferencie- Evolve Summit 2018

Adriána Moré

Zápisky z HR Konferencie- Evolve Summit 2018

V dnešnom pracovnom svete sa čoraz viac dostáva do popredia téma ľudských zdrojov, ako s nimi pracovať, ako hľadať kandidátov do firem, ako si šikovné talenty udržať, ako vytvárať firemnú kultúru a prípadný branding.

  • 19. nov 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 239x
  • 0
Evolve HR summit 2017

Adriána Moré

Evolve HR summit 2017

Tento rok sa 8. a 9. novembra 2017 opäť udiala konferencia Evolve- najväčší HR summit pre strednú a východnú Európu, a to už tretíkrát. Síce konferencia nepôsobí na trhu veľa rokov, ...

  • 9. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 341x
  • 1
Kapsle na kávu

Adriána Moré

Kapsle na kávu

Verím v ľudskú nezištnosť i dočasné dobro (minimálne si myslím, že každý ľudský tvor je schopný vykonať zlo, ale aj dobro…) Nuž, naivný snílek vo mne funguje od počatia, a nebolo to nezištné ani pri tomto príbehu.

  • 9. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 301x
  • 4
A čo si pre svoju osobnosť dnes spravil ty?

Adriána Moré

A čo si pre svoju osobnosť dnes spravil ty?

Ako dieťa som vychádzala s časom veľmi dobre. Pamätám si, že v prípade, ak som sa nudila, tak mi mama tvrdila: „Ešte počkaj päť minút, dorazí tata z práce, zoberie ťa von, nebudeš sa mi tu nudiť.“

  • 28. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 520x
  • 1
Keď prší v sukni...

Adriána Moré

Keď prší v sukni...

A tu sa začína príbeh o daždi, pretože dážď je, prosím pekne, neuveriteľná vec. Kým v lete sa človek spotí tak primerane slnečnému počasiu, tak počas dažďa to stojí dvojitú dávka energie. Je nutné si to len predstaviť- priemerná žena si k daždivému počasiu zvolí dáždnik poväčšinou v tlmených farbách.

  • 8. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 163x
  • 4
reklama
Priateľstvá (pretože originálnejší názov mi nenapadol)

Adriána Moré

Priateľstvá (pretože originálnejší názov mi nenapadol)

Ááá, dnes je Jána. Napíšem svojmu kamarátovi Janovi. Dlho sme sa nevideli, ale bývame v dvoch rôznych štátoch, a predsa sa poznáme od škôlky, na také sa nezabúda. Svoje staré slovenské telefónne číslo už nemá, ale máme tu predsa internet a facebook. Ozvem sa mu tam, premýšľam, a už si ho vyhľadávam s úsmevom na perách. V priateľoch ho nemám. Čo?!

  • 9. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 937x
  • 4
Keď začíname starnúť...

Adriána Moré

Keď začíname starnúť...

Už mám nejaký ten piatok dvadsaťpäť rokov. Dokonca som ukončila aj vysokú školu, po ktorej som si myslela, že život bude hračka. Moje naivné omyly. Človek sa vzdeláva predsa celý život a povinnosti sa kopia čoraz viac a viac. Ale isté zmeny tu badať. Začíname:

  • 13. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 378x
  • 6
Doma je doma...

Adriána Moré

Doma je doma...

Je zvláštne, že všetky moje príchody domov majú jeden spoločný znak- dážď. Teperím sa s kuframi po cestách aj necestách niekoľko hodín, na hlave s klobúkom, pretože je to viac praktické ako držať v ruke dáždnik. V autobuse na mňa zvláštne zazerajú, ktovie čím to je. Možno je to len klobúkom...

  • 2. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 647x
  • 1
Pribrala som...

Adriána Moré

Pribrala som...

Pribrala som. Nie veľa, ale tak akurát. Akurát tie moje nohavice sú nejaké úzke. A akurát si nedokážem natiahnuť mnoho svojich šiat. OK, povedzme si to na rovinu- skôr dokážem, avšak moje šaty, ktoré boli po kolená sú mi zrazu tesne pod zadok. Látka sa uchycuje o moje pozadie, a áno- takmer všetko je mi minimálne o dvadsať centimetrov kratšie. Možno aspoň tí štamgasti pri stanici sú radi, keď okolo nich prechádzam.

  • 10. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 072x
  • 1
Dajte šancu introvertom!

Adriána Moré

Dajte šancu introvertom!

Pomaly sa stáva všeobecným pravidlom deliť ľudí na introvertov a extravertov. Tí prví sú orientovaní smerom dovnútra, uzavretejší, rozhodne vám nezačnú len tak hneď dôverovať a rozprávať čriepky zo svojho života. Tí druhí sú naopak orientovaní smerom von. Sú poväčšine otvorení a veľmi často aj bezprostrednejší. Možno aj hlučnejší, a i takí, ktorí problém so sebaprezentáciou nemajú. Samozrejme neexistuje čistý typ a v každom z nás je rôzny pomer introverta a extraverta. Mnoho psychologických škôl popisuje tieto dva typy podrobnejšie (rozhodne viac ako ja v tomto článku) a existuje mnoho typov delení a osobnostných dotazníkov, kde si môžete zistiť (ak to doteraz neviete), akým typom ste vy.

  • 5. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 455x
  • 18
reklama
Rozchody tretích strán...

Adriána Moré

Rozchody tretích strán...

Rozchody. Často nepríjemná záležitosť pre obe strany. Niekedy bolia, niekedy ešte ľúbia a niekedy už len nenávidia. Ale tie rozchody často bolia aj tretiu stranu. Niekedy viac ako tú prvú a druhú...

  • 11. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 905x
  • 6
Pelargónia

Adriána Moré

Pelargónia

Som taká Pelargónia. Mladý kvet. Nepáčim sa každému a naopak sú aj ľudia, ktorí oceňujú moju krásu. Čo si myslím ja? Som len obyčajná akých je po svete tisíce, možno existujú rôzne odrody a poddruhy a čeľade a skupiny, ale vždy je to v rámci obyčajnosti. Veď aj obyčajnosť má svoju mierku. Nie je len jeden bod v univerze. Obyčajno má mnoho stupňov, môže sa približovať k extrémom, môže byť vždy len v strede.

  • 23. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 536x
  • 0
Moja gardedáma- konzumná spoločnosť

Adriána Moré

Moja gardedáma- konzumná spoločnosť

Mala som mobilný telefón. Starý, s tlačidlami, odretý, s úbohým foťáčikom. Nemalo ani wifi a napriek tomu mi verne slúžil 5 rokov. Reproduktory sa kazili a často ma pri volaniach nebolo počuť. Celé mesiace som snívala o tom, ako si kúpim nový telefónik, taký aký majú moji priatelia, vďaka ktorému sú online po celý čas a aj v reštauráciách práve tweetujú, namiesto toho, aby sa rozprávali so svojimi spolusediacimi.

  • 17. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 173x
  • 7
Cyber-rande?

Adriána Moré

Cyber-rande?

Situácia štvrtok večer 19:00. Lucka sedí na sociálnej sieti, lakuje si nechty, pritom jej beží slovenský seriál v telke. Na obrazovke notebooku jej svieti chatové okno. Teda zopár viac chatových okien. Píše si so mnou, so spolužiakom kvôli ich spoločnej seminárnej práci, a má tam otvoreného aj Tomáša. Tomáša nepozná. Pridala si ho pred týždňom do priateľov, lebo on si ju chcel pridať. Také jednoduché- na profilovej fotke vyzeral byť fajn. A tak si už píšu týždeň.

  • 15. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 961x
  • 0
Fatamorgány vo vzťahoch...

Adriána Moré

Fatamorgány vo vzťahoch...

Linda a Martin sú skvelý pár. Na istej sociálnej sieti si každodenne verejne posielajú správičky, komentáre, odkazy, pesničky, vyznania, smajlíkov, spoločné fotky, fotky vo fotošope. Každý deň sa častujú tými najvyberanejšími slovami lásky. Ešte horšie je, keď ich stretnete- chtiac či nechtiac ste nútení vypočuť si príbeh o tom, ako sa dali dokopy, akým prekvapením prekvapil Martin Lindu, alebo čím prekvapila Linda Martina. Keď ich pozorujem, mám pocit, že ich vzťah nemá na obzore ani jeden obláčik.

  • 25. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 304x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu