reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adriána Moré

Adriána Moré

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  60x

Na ceste životom blúdiaca osôbka... Zoznam autorových rubrík:  Letom-svetomSúkromnéNezaradenéPoviedka I

reklama

Letom-svetom

Milano, lebo Taliansko je láska

Adriána Moré

Milano, lebo Taliansko je láska

Dni nám pochmúrnievajú, zimný slnovrat sa blíži a je načase trošku utriediť spomienky a zážitky z ciest, ktoré pochádzajú z tých slnečnejších mesiacov. A Taliansko je na to vždy tým najlepším príkladom. Tak poďme na to!

  • 4. dec 2018
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 14 560x
  • 3
Švédsko- Štokholm a (š)Uppsala (2.časť Štokholm)

Adriána Moré

Švédsko- Štokholm a (š)Uppsala (2.časť Štokholm)

Krajina samých Š, aj keď okrem názvu krajiny a hlavného mesta, som už tam nič na Š neobjavila, ale hodilo sa mi to do nadpisu tohto článku. Tento rok sme to trošku fikli cez Európu viac ako zvyčajne, a prišlo mi ľúto, to...

  • 29. okt 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 865x
  • 2
Švédsko- Štokholm a (š)Uppsala (1.časť Uppsala)

Adriána Moré

Švédsko- Štokholm a (š)Uppsala (1.časť Uppsala)

Krajina samých Š, aj keď okrem názvu krajiny a hlavného mesta, som už tam nič na Š neobjavila, ale hodilo sa mi to do nadpisu tohto článku. Tento rok sme to trošku fikli cez Európu viac ako zvyčajne, a prišlo mi ľúto, to...

  • 28. okt 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 751x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu